miercuri, 17 decembrie 2008

Acoperim vorbele cu fum..



Mi se pare aproape imposibil gandul ca ar trebui sa ma las de fumat..Nu e o nevoie fizica. Sangele meu nu urla disperat dupa o gura de nicotina. Asta ar fi fost cea mai fericita varianta.
Motivul... Am inceput sa fumez dintr o intamplare mai mult stupida si copilareasca.Fara motiv.

Intre timp un motiv a inceput sa prinda forma incet incet..Fumam pentru ca mi facea placere. Din cauza asta inca o fac. Imi place sa tin tigara in mana, imi place sa ma joc cu fumul..asta mi se pare chiar fascinant..imi place cum arata buzele atunci cand il suflu..imi place sa fumez stand pe marginea patului in intuneric..[cafeaua inainte e ca tigara de dupa...]..imi place sa fumez intr o gara,chiar daca astept sau nu un tren.. imi place senzatia de calm..in  pauza pe care o fac sa fumez nu mai ma gandesc la nimic altceva.Poate doar la faptul ca as vrea sa nu se termine atat de repede momentul. Fumul mi a invaluit de tot..mai intai plamanii,apoi mintea.

Asta e cea mai rea situatie si totusi ma bucur de ea in fiecare moment.. Nu am cum sa renunt in mod voit la o chestie care imi place, oricat de nociva ar fi ea.Nici un plasture,nici o guma de mestecat si nici o pastila nu exista pentru efectul asta. Am incercat sa ma gandesc la un inlocuitor dar oricate variante mi ar trece prin cap nici una nu pare cat de cat multumitoare. 

Am ajuns la concluzia ca..Nu..nu sunt dependenta de tutun si de substantele respective.Sunt dependenta de placere. Asta cred ca e cel mai mare viciu al meu.

"Nu ne mpotrivim legilor sfinte ale placerii..."

6 comentarii:

Anonim spunea...

e minunat...cat seamana cu ce cred eu depre fumat cat seamana pe-alocuri cu http://domnulbolog.blogspot.com/2008/09/un-banc-cu-bolog.html - mai comic sau cu primul meu articol http://domnulbolog.blogspot.com/2008/09/viciile-mele.html

Anonim spunea...

trebuie macar sa incerci.totul tine de psihic si nu este vorba despre dependenta.pur si simplu vrei sau nu sa te lasi de fumat.

B. spunea...

dl.bolog: seems like we share the same opinions. :)

B. spunea...

in cazul de fata e vorba de a nu vrea,dar a trebui..

Dan spunea...

Un motiv pentru a te lasa de fumat: Sa nu uitam ca si tigara polueaza!!! O sa fiu rau acuma. Cum poate cineva sa vorbeasca despre reducerea poluarii cand acel cineva este el insusi poluator? Cum sa vorbim de o lume verde cand totul e cenusiu sau negru. Incepand de la o tigara si continuand cu ...toate celelalte lucruri poluante. Daca iubesti natura ar trebuii sa urasti tigara!

B. spunea...

@dan: e un paradox atunci, iubesc natura si un motiv mai mare decat asta e ca (desi poate sna egoist) ma iubesc pe mine, dar totusi mai fumez din cand in cand. oricum, incerc sa scap de aceasta placere vinovata :)
people can and do make mistakes. :)