marți, 6 ianuarie 2009

Eu visez color.



Mergeam pe undeva printr o padure.era o senzatie sufocanta de claustrofobie. am facut dreapta.  am uitaaat.am uitat.[a sunat alarma..]

Am visat mereu. Noaptea intru in cealalta viata.
Uneori ele se intrepatrund.Vietile.. Cred ca au la mijloc o dunga ca cele trasate cu piciorul pe nisip, care se sterge atunci cand ploua sau cand bate vantul mai tare. Atunci visele sunt atat de complexe si realiste incat uneori nu mi dau seama exact in ce realitate traiesc..  

Observ,traiesc..Tot felul de simboluri,emotii,sentimente,vorbe.. din vise care mai devreme sau mai tarziu se materializeaza in viata reala. Nu am putut niciodata sa mi controlez visele si ..nici nu cred ca as vrea sa o pot face.

Mereu am crezut in latura mea .. neobisnuita. Asta aduce ca bonus si o serie de intamplari dubioase pe care nici acum nu stiu sa le interpretez cum trebuie.  Uneori ma ajuta, dar de cele mai multe ori ma simt coplesita de ele..

7 comentarii:

Cristina spunea...

si nu ti s-a intamplat niciodata sa fi vrut ca visul tau sa fi fost in viata reala?

B. spunea...

pai..ba da,de multe ori. si de cele mai multe ori,se intampla, daca ma gandesc la asta..oricum,in visele mele traiesc chestii care anticipeaza niste evenimente din viata reala.

partea rea e ca nu sunt mereu pozitive..

Anonim spunea...

Te am la prieteni pe lastfm.Esti cumva din Buzau?

B. spunea...

nu,momentan imi pierd timpul prin micul Paris.

Anonim spunea...

aa ok:D,dar ca si pe lastfm..o sa-ti admir minunata poza:)

デリバリーホスト spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Freeride spunea...

I-mi place ceea ce scrii.