miercuri, 3 octombrie 2007

Student club.


Inainte cu o zi de inceperea facultatii ... ma tot gandeam cu groaza la cum va fi. Dimineata am stat la Fantana de la universitate de vorba cu cativa fosti colegi de pregatire. Era asa o forfota generala pe langa Mincu. Toata lumea era dezorientata,mai ales noi bobocii. Festivitatea de inceput de an a fost cam plicticoasa, la inceput am fost atenta la ce vorbea rectorul, dar la un moment dat tot repeta aceleasi chestii si deja nu mai era interesant. Colegii,ne am cunoscut asa partial unii cu altii...la prima vedere e destul de ok...Oricum mie nu mi place sa judec persoanele.Inca asteptam sa se faca grupele..si aici e cam mare nebunia..si nu stiu cand vor fi gata...ca toata lumea ne tot amana..Rectorul zice ceva,secretarele altceva, pe orar scrie iar altceva. Acum la inceput sunt chestiile mai dezorganizate, dar ni s a spus ca in curand se va rezolva si asta. Acum..cat de curand..nu stiu..
Oricum, ideea e ca nu ma asteptam sa imi placa atat de mult in facultate.. Mai ales ca mie liceul mi a placut mult si ma gandeam ca o sa regret ca l am terminat...Dar acum e altceva. De cum am intrat in facultate era asa o atmosfera speciala, toata lumea parea destul de relaxata. Ma asteptam ca profesorii sa fie niste adevarate "sperietori de studenti" dar nu e chiar asa...De fapt..nu e asa deloc.
Primul curs a fost destul de..interactiv..Am facut echipe de cate sase si a trebui sa ne plimbam o ora prin cladire si sa ii facem o schita generala. Deja azi a fost a treia zi de facultate si avem doua proiecte...sunt destul de incantata si abia astept sa ma apuc sa desenez.Mai ales ca nu am mai desenat "in domeniu" de cand am terminat cu examenul.De fapt nu prea am mai desenat deloc. La prima vedere mi s au parut oarecum complicate proiectele.Dar cred ca o sa ma descurc. Chiar daca faptul ca am intrat la Urbanism in loc de Arhitectura la inceput m a cam descurajat,acum chiar imi place si am de gand sa profit de anul asta si sa invat ceva.Deocamdata vorbesc ca proaspat student entuziasmat, dar sper sa nu mi schimb parerea si nici nu prea cred ca o sa se intample asta.
La inceput acum, ne ia ceva timp sa gasim salile in care avem cursuri, Mincu are trei corpuri,dar in mare parte noi invatam in partea veche a scolii...care acum e in renovare..restaurare..E mult praf si sunt multi muncitori,dar deja ne am obisnuit cu aspectul asta. Adica..nu prea am avut de ales..cand am aflat ca lucrarile mai dureaza doi ani..
Ceea ce ma enerveaza sunt pauzele de cate doua ore intre unele cursuri...nici nu plecam...nici nu facem nimic...cam pierdem timpul prin jurul facultatii.
Si maine abia stept sa ma duc la facultate,chiar daca trebuie sa ma trezesc la 6.30 si chiar daca o sa am cursuri pana la 18.30. Sunt curioasa daca toata lumea e la fel de incantata de facultate ca si mine.Si sunt curioasa cat o sa dureze. :)


10 comentarii:

Gingerdae spunea...

eu sunt foarte incantata de inceperea facultatii...asta si poate pentru ca m-am saturat sa merg doar la munca..si sunt convinsa ca o sa-ti pastrezi entuziasmul...cat despre ferestrele dintre cursuri sigur o sa gasesti cu grupa un loc to hang out:D spor la cele 2 proiecte ;)

B. spunea...

deja am gasit. :D mersi!

radu narcis spunea...

cum ti se pare viata de student? adica noah, inca ii prea devreme acuma sa dai un raspuns .. tre' mai intai sa inveti liniile de ratb, imbracamintea controlorilor, etc.

iti place b? :D

B. spunea...

pana acum ..imi place muuult mult :D sa mi faci o vizita prin facultate.pt ca..e mult prea tare

Anonim spunea...

welcome to mincu :)

B. spunea...

well...thank you :)

Anonim spunea...

A mai trecut ceva timp , aceleasi sentimente ? Tot iti place ? Ce s-a intamplat cu proiectul de la muzeul satului , cum a iesit ?

B. spunea...

a trecut timp,dar tot imi place.la proiect mai am de lucrat.intre timp s au acumulat 4 proiecte. dar incerc sa tin pasul :)

Anonim spunea...

Ce faci mai zuzi ? N-ai mai scris de mult . Chiar nimic demn de mentionat nu s-a intamplat ?

Alina spunea...

ah...imi aduci aminte de mine cand am pasit in facultate si te-am vazut. tu cu zambet, eu cu greata. am stiut ca n-o sa-mi placa. sincer, nici nu aveam cum, scola tot scoala e, nu e loc de distractie..eu acum ma intreb cat o sa dureze starea asta. poate intr-o zi o sa ajung sa-mi placa!...si tie atunci...nu.:)