sâmbătă, 15 septembrie 2007

Cheers darlin'

"Am doar 18 ani...
Sunt nebun,iubesc si nu am bani.."

Stii,cand ascult melodia asta ma gandesc la noi si mi se deruleaza prin minte o gramada de chestii.Si da..imi .lipseste tot ce e legat de tine.Stiu ca uneori am tendinta sa devin prea sentimentala,dar...Se spune ca persoanele speciale,cu adevarat importante pentru tine,sunt cele care te schimba intr un anumit fel.In bine presupun.Nu stiu daca am devenit o persoana mai buna dupa ce am ajuns intr adevar sa te cunosc.Nu ma consider o persoana buna.Dar tu ai reusit,fara sa iti propui neaparat asta,sa ma faci sa am incredere.Nu incredere in ceva anume.Incredere pur si simplu.In mine,in tine,in anumite chestii care doream sa se intample. Eh..si chiar daca eram eu o zi intreaga bosumflata, cand te vedeam reuseam sa ma detasez de toate gandurile negative. Asa..stii..parca nu mai contau..
Chiar..noi doua ne am certat vreodata? hih..Eu cel putin nu imi aduc aminte.Aa...sau da...Ne "certam" pe chestii de genul "Eu fac azi cinste", tu: "Nu,ca tu ai facut atunci in Vama"( Doamne..cred ca toata viata o sa mi scoti ochii pentru berea aia :) )
Mi e dor.Sa stam de vorba pe trepte ore in sir, sa fumam si sa ne gandim ca noi putem oricand sa ne lasam,doar ca nu o facem, pentru ca pur si simplu ne place,sa ne punem melodii dragute si sa dansam haotic pana numai putem,sa bem cate o bere si sa ne ametim,apoi sa radem fara motiv.
Si stii..cand tot gaseam ocazii sa ne intalnim si sa bem..bere..vin..diverse chestii...nu prea conta..ocazii gen..am scapat de bacul la sport, am terminat a 12-a, am dat ultima lucrare la chimie,ne a incheiat mediile la mate..Tot felul de copilarii..De fapt,noi cautam motive sa stam impreuna.Alcoolul...era..un pretext...poate si putin teribilism,dar in cantitati moderate,nu poate face rau nimanui..nu?
Si nu mi pasa de distanta asta..Adica imi pasa ca nu esti aici,dar ar fi prea egoist din partea mea sa ma gandesc numai la mine. Uh..Ti am zis ca urasc despartirile? Si golul ala imens din stomac pe care il am apoi..
Dar lasa..sunt fericita cand ma gandesc ca nu peste mult timp..o sa te trezesti cu mine si zambetul meu tampit la tine acolo in Londra. Ca o sa ne intalnim si o sa ascultam iar Vama Veche,o sa fredonam Metallica , o sa dam din cap pe Luna Amara..Si evident ca o sa degustam un vin din ala rosu si bun...Ca asta e " obiceiul "..O sa fumam de dragul vremurilor bune,o sa zambim cand o sa ne amintim cate chestii faceam, si o sa ne punem iar la punct planuri despre urmatoarea noastra vacanta in Vama.
Mi am dat seama ca in viata ai nevoie doar de cateva persoane importante, restul vine de la sine. Unele persoane NU pot fi inlocuite.


PS. "sunt masochist,traiesc in Romania" :P

Niciun comentariu: