duminică, 16 decembrie 2007

Thirteen



13.
Tind sa cred ca e numarul meu norocos.Sau cel putin,numarul de care ma simt cea mai legata.

Incepand de acum 2 ani, 6 luni si 17 zile,numarul 13 apare obsedant de des in viata mea.
Dar nu zilnic,nu constant.
Apare cu un anumit timp inainte sa se schimbe ceva important.

Pana acum "ceva"-urile au fost destul de importante.Am cunoscut persoane,locuri,sentimente,care mi au intors pe dos modul de gandire. Uneori chiar ma intreb daca m am schimbat in bine.Uneori ma intreb daca nu cumva totul e din cauza autosugestiei.
Chestiile au inceput in vara in care citeam carti de magie(nu,nu ma refer la Harry Potter,desi si asta era o pasiune de a mea),incercam sa fac spiritism si tot felul de alte chestii oculte.
.Am citit intr o carte un articol despre numarul 13,la care am dat deschizand cartea din intamplare.
La inceput ma cam speriau coincidentele,dar oricum nu aveam cum sa il evit.
Fara sa vreau,imaginea de numar ghinionist devenea din ce in ce mai vaga.
.apoi ma uitam mereu la ceas la si 13 sau fara 13(de cate 5-6 ori pe zi).
.ma asezam pe locurile cu numarul 13 (de exemplu la teatru,in autobuze) fara sa mi dau seama.
.(chiar acum cand m am uitat la ceas,gandindu ma cum sa scriu--->Schiţă salvată automat la 00:13 <-- e si 13). .anul asta am vazut prima ninsoare pe 13 decembrie. .pe 13 decembrie e ziua arcasului. .pe 13 se intampla chestii memorabile. In ultimul timp,dupa cateva luni,in care m am gandit ca asta a fost decat o perioada trecatoare,numarul 13 s a gandit sa se mute din nou la mine. I'm not afraid anymore.

8 comentarii:

Anonim spunea...

si pe 13 e ziua mea...onororabila zi de altfel:*

B. spunea...

eh.how could i miss it?

radu narcis spunea...

conteaza foarte mult si felurile in care privesti lucrurile. cred ca de mic am prins superstitiile astea ciudate legate de numarul 13: evitam sa merg in locuri necunoscute, sa fac tampenii bla bla bla, ca sa nu mi se intample nimic rau.

daca pe 13 mi se intampla ceva rau (ultimul 13 - am ramas blocat in lift) dau vina pe acea zi. daca mi se intampla ceva rau .. dau vina pe ghinion. pana mea ..

Anonim spunea...

Eu am stat 11 ani la numaru 13 (te anunt cand voi sta de fix 13 ani ce se intampla) si nu pot sa spun ca mi-a tinut ghinion. La admitere am dormit in camera nr 13 (special am cerut-o), e 20:12 (deci mai e un minut pana la 13) ... de fapt acum chiar e si 13 si chatu m-a prins mancand o shaworma si savurand o cola. Am avut 13 ani .. timp de 1 an de zile . Si pana la urma nu mi s-a intamplat nimic nasol. Poate ca numarul asta aduce ghinion numai unora, poate ca mie imi aduce noroc, poate ca nu aduce decat un venit suplimentar providerilor de net prin dial-up. Chiar vrei sa stii, sau doar sa speculezi ?

Marius Palcior spunea...

nu sunt superstitios...si 13 chiar nu reprezinta nici o teama in viata mea...defapt urasc ziua de 23...dar are un 3...

B. spunea...

de ce 23?

Anonim spunea...

este un film legat de aceasta tema, il tot dau pe hbo, numarul 23 probabil ca l-ai vazut dar daca nu ... s-ar putea sa iti placa

B. spunea...

l am vazut acum... de fapt tocmai s a terminat (la 02.03) :)