marți, 25 noiembrie 2008

plin de fum..fara somn


Pastile.Spital. Bani.Vise bolnave... Am adormit iar in metrou.Trebuia sa cobor acum doua statii.La naiba..[N adormi! Fa ceva..Scrie.Termina ti cuvintele,ideile..]..Sunt niste vise foarte reale dar le uit in urmatoarele 10 secunde dupa ce deschid ochii.. Plec in Japonia..

Atentie,se inchid..[ochii..]nu..nu.. usile,sunt atat de obosita..Iar era sa adorm. Niste scotch sa mi lipesc pleoapele ,va rog. Trei secunde ..Am impresia ca nu mai stiu ce e cu mine. Nu mi dau seama ca am adormit, decat cand ma trezesc si decorul e altul..Nu..De fapt decorul e acelasi, personajele sunt diferite. Am nevoie de cateva momente ca sa mi dau seama unde sunt ,ce caut acolo si ce trebuie sa fac. E ca si cum..Nu..

Imi pierd capul..Am inceput sa aud voci,muzica din desene animate si am mai si intarziat.In minte mi se deruleaza tot felul de imagini.. Gara..Dunhill-urile au aroma de Braila si ciocolata e norocoasa. Sa nu te ntreci cu mine in aiureala ca o sa te miri si tu cat de greu e sa iesi cu capul din norii astia grosi odata ce ai intrat suficient de adanc..Vrei sa nu mai stii de tine? Nesomnul dauneaza grav luciditatii.

Prostii..Prostii..



4 comentarii:

Anonim spunea...

Era din nou seara, ma trezisem din somn pentru a nu stiu cata oara, ochii imi erau plini de gelatina in masina. ma asteptam eu pe mine sa ies din cutia de fiare. Picioarele nu mai vroiau sa plece si cu fiecare adiere masina aluneca pe nor.Praful stelar era imprejurul meu si facea tumbe.Am pus mana pe clanta am deschis si deja simteam nisipul fin alunecand in intuneric.Cu fiecare gand eram mai aproape si apoi ma departam brusc si.. si subit nu mai eram eu. Imi imaginam ca sunt altcineva si ca trebuie sa ii iau locul in ceea ce face.Eu eram in persoana lui si faceam munca lui. Dar nu stiam rutina.L-am sunat si el eram eu.El era in locul meu.Apoi am inchis ochii, mi-am luat fata in maini si am apasat tare, cand mi-am eliberat fata din stransoare eram intr-o caldura torida in desert.Eram in desert si stiam ca acolo o sa mor, dar nu a fost sa fie asa.M-am impiedicat am cazut cu nasul fix in "gramada aia mare de nisip" si apoi am simtit aer rece, ca si cum as fi zburat, ca si cum as fi fost un psihopat care in nebunia lui as fi vrut sa ma arunc de la ejatul celei mai inalte cladiri din oras.Culmea? chiar asta si faceam...

Cristina spunea...

mi s-a intamplat sa adorm numai la cursuri...in metrou is mereu concentrata pe o carte sau pe cat e ceasul. :)

B. spunea...

eu incercand sa ma concentrez,adorm..

oriana spunea...

eu adorm pe autobuz, si e un sentiment placut !