sâmbătă, 6 septembrie 2008

Mii de trenuri.Poveste cu vise.

-M am pierdut..
-Cum asa? Doar sunt cu tine..
-Ma simt brusc mutata in alte spatii si dimensiuni. Nu e nimeni aici. Aici..nu exista nimic. Nici pamant, nici cer, nici iarba, nici nori.
-Ma auzi?
-Dar de ce nu te vad?
-Pentru ca ai ochii inchisi..
-Ba..pe mine ma vad. Doar pe mine..
-Asculta printre cuvinte. Ai putut candva.
-Nu mai pot..Eu..Nu mai cred in nimic. Ce ma fac?
-Inveti..Sa crezi.

Intr o gara nu ai cum sa fii actor. Aici e mult verde vesel. E si un nor mic, in care se ascunde soarele cand ii este prea cald. Noaptea e senin...
In gara asta opresc toate trenurile, candva. Unele mai putin, altele pentru totdeauna. M am urcat pe rand in fiecare, dar m am intors mereu in gara. Rapid, Accelerat...mult prea Personal. Imi place uneori sa ma plimb singura, dar nu intelege gresit.. Doar uneori.
M am intors mereu, pentru ca aici e liniste.. Un fel de stare calma..de regasire.
In cafeneaua din spate, pe jumatate pe intuneric, pe jumatate plutind in fum si aburi de cafea, oamenii isi contureaza dorintele... Undeva, nu il vezi decat rar, dar e aproape imposibil sa ii ramai indiferent... Undeva, el canta pe rand la diferite instrumente.. E in gara de cand am ajuns prima data aici, si cel mai mult imi place cum canta la trompeta...
Asta este gara viselor, dar ai grija ... Chiar si in frumos poti sa te pierzi.. Atat de usor.


- Dar nu stiu in ce tren sa ma urc..
- Ai rabdare...Ai sa ti dai seama. Trenul potrivit nu pleaca niciodata fara tine..

10 comentarii:

Unknown spunea...

de fiecare daca cand am 2,3 nervi in plus... dau click pe blogul tau.. e incredibil cum doar 5-6 cuvinte de ale tale reusesc sa ma linisteasca imediat.... mi-e dor de tine B :)

B. spunea...

acum o sa fim mai aproape. si la propriu..

nu ma gandeam ca ar putea sa aiba un efect linistitor.pentru ca il ele imi ascund parti din ganduri.unele implicit. nelinistite.

:) ma bucur..

B. spunea...

in*

Anonim spunea...

Interesant! In sfarsit acum ai intrat in randul blogger-ilor.
Mult succes pe mai departe,omule!

B. spunea...

in randul bloggerilor?

asta ce implica?:)

oriana spunea...

ah, postul acesta, e genial !
ador sfarsitul . si garile, de altfel. si oamenii din gara. <33

Anonim spunea...

sincer nu il pot numii talent,talentul il ai in pictura.....dar....in cuvinte m-ai dat peste cap.iti jur ca intru citesc si ma pierd in jocuri de civinte ,ma simt eu personajul,ideea,visul,originalul.....daca pana acum nu am citit cu drag nici un scriitor acum u ocupi extremul podiumului meu personal.esti k totul speciala!

B. spunea...

wow. multumesc pentru complimente,desi si mi se par putin cam duse la extrem..

ma bucur ca ai citit si ca ti a placut ce ai citit :)

multumesc inca o data..

ma ning in fluturi spunea...

sfarsitul e ... orgasmic :)

B. spunea...

multumesc.inseamna ca a fost suficient de..placut..:)